maandag 12 augustus 2013

Sketch challenge ScrapPlezier - 1 Family

Iedere tiende van de maand wordt op het blog van ScrapPlezier een nieuwe sketch challenge geplaatst.
Voor deze challenge heb ik ook een voorbeeld mogen maken.Je kunt de sketch zowel op een layout maken of zoals ik heb gedaan op een canvas.
De achtergrond van de canvas heb ik eerst bewerkt met gesso en Dylusions sprays.Daarna heb ik diversen stroken designe papier gesneden en deze met Studio Multi-medium Matte opgeplakt.Daarna heb ik de foto's ook opgeplakt met de Multi-medium.Daarna heb ik met diversen embelishment m'n canvas afgewerkt en met een titel.


De volgende materialen heb ik gebruikt:Canvas(20x20),Gesso(wit),Kaisercraft Cabbage path collection: Savoy,White & Tender Heart,Dylusions Sprays:London blue,Cut grass,Vibrant turquoise & Melted chocolate,Dylusions 5x8 stencil:Letter jumble & Dotted flowers,Distress stain:Brushed pewter,Paint dabber:Pitch black,Kaisercraft rhinestones silver,kaisercraft Pearl  flourish en diversen embelishments.

Inmiddels heb ik ook weer een project gemaakt voor het blog van ScrapPlezier.Zodra deze op het blog staat zal ik hem hier ook plaatsen.Nog een fijne maandag en bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: