woensdag 1 mei 2013

Duck with attitude !

Ik ben heerlijk druk bezig met het verwerken van de foto's van onze tripje naar Disneyland Parijs in 2010.Zo ook de foto's van ons met Donald Duck.
Het designepapier is Marigold Collection van KaiserCraft,de letters komen van de Disney cardridge van de Cricrut.Ook heb ik de Donald Duck onder op de layout gemaakt met de Cricut,deze komt van de Mickey en Friends cardridge.Verder heb ik roosjes en een stukje filmstrip van Tim Holtz gebruikt.Dan volgen er nog een paar detailfoto's:

Inmiddels ben ik met een layout bezig voor de Secret Scraplift waar ik aan mee doe op het forum van De Craftorij.Deze kan ik nog niet laten zien,maar zodra we allemaal de layout hebben gemaakt zal ik hem hier zeker plaatsen.Voor nu een hele fijne zonnige woensdag.

Groetjes Miriam

1 opmerking:

Anja zei

Wat een leuke frisse LO!! Vrolijk met al die kleuren! :-)