woensdag 10 april 2013

Paasuitnodigingen 2013

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier iets heb geplaatst.Na alle drukte van diversen activiteiten bij de voetbalvereniging heb ik nu weer tijd om wat te plaatsen.Op paaszaterdag hadden we voor de Kidsclub van UDI'19 een paasactiviteit.Voor deze activiteit had ik uitnodigingen gemaakt voor de Kidsclub.Het is toch elke keer weer een uitdaging om iets anders te bedenken dan dat ik al eerder heb gemaakt.Maar gelukkig is het ook dit jaar weer gelukt.
De stempel die ik heb gebruikt heb ik zelf gemaakt na aanleiding van een stans van Tim Holtz.De stempel heb ik afgedrukt met Distress Inkt Vintage Photo en de strikjes heb ik ingekleurt met de Distress Markers Worn Lipstick en Broken China.
De paaseieren heb ik uitgesneden met de Cricut,de bloementjes zijn van Nellie Snellen en Magnolia en de blaadjes heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart.Het woordje Uitnodiging heb ik gemaakt met de computer.Ik ben alles bij elkaar ruim 2 weken bezig geweest om ongeveer 40 kaarten te maken.Op de achterkant had ik de tekst staan om de kinderen uit te nodigen.

En ook hier heb ik een stempeltje gebruikt van een paashaasje om het af te werken.Dan sluit ik af met een foto het bezoek van de Paashaas bij de Kidsclub van UDI'19.

Heb nog het een en ander gemaakt de afgelopen dagen maar die zet ik weer in een volgend berichtje.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.
Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: