dinsdag 5 maart 2013

MailArtSwap Februari

Zoals elke maand heb ik ook weer in februari meegedaan met de MailArtSwap.Deze keer werdt er een thema aan vast geknoopt.Je moest nu gebruik maken van "Cirkels".Inmiddels is mijn MailArt aangekomen dus ik kan hem nu laten zien.
De envelop heb ik bewerkt met distress inkt,daarna heb ik met dezelfde kleuren de stempels erop gezet.Het kaartje is op dezelfde manier bewerkt alleen heb ik er een blauwdruk stempel erop gezet met zwarte stemepel inkt.Intussen heb ik me weer opgegeven voor de maand maart,en dat thema is zwart/wit met 1 kleur erbij.Zodra die op de plaatst van bestemming is zal ik hem hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.En nog een hele fijne middag.

Groetjes Miriam

2 opmerkingen:

Hanneke zei

Hij is erg leuk geworden. Je hebt mooie kleuren gebruikt!

Groetjes Hanneke

Unknown zei

Deze is zo prachtig!