vrijdag 15 maart 2013

Candy - Vrijkaartjes voor de Knotsgekke Kaart en Scrapdagen

Ik mag van de Beursorganisatie 2 vrijkaartjes weggeven voor de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch.De beurs is op 21,22 en 23 maart in de brabanthallen in Den Bosch.

                                                   Wat moet je doen??
                           1.Wordt volger van mijn blog (als je dat nog niet bent)
                                        2.Laat een berichtje achter bij dit bericht
                                                   3.Maak reclame op jouw blog.

                          Maandagochtend maak ik de winnaar van de candy bekent.

Tijdens de beurs sta ik samen met mama met een ATC ruilkraam.Dus als je het leuk lijkt om ATC te ruilen je kunt ons vinden op stand 168.Ook worden er een ATC make & take gegeven.Tot dan.

Groetjes Miriam

2 opmerkingen:

manita81 zei

Gaat heel gezellig worden bij de ATC stand...!! :-) Heb er al zin in...

Unknown zei

Wat leuk! Ik heb al kaartjes gewonnen voor de beurs bij Zussenknutsel dus wellicht zie ik jullie op de beurs :D.

Groetjes, Priskilla