zondag 27 januari 2013

Schetsuitdaging Januari 2013

Op het forum van De Craftorij heb ik weer meegedaan met de schetsuitdaging van januari.De schets die gebruikt werdt komt van Page Maps,ik maak zelf ook regelmatig gebruik van deze site.Vooral als ik een heleboel foto's wil verwerken op mijn layouts dan ga ik naar Page Maps voor ideƫen.De volgende schets werdt er gebruikt op het forum:
En dit is mijn uitwerking ervan:
Het papier wat ik heb gebruikt is van KaiserCraft.Verder heb ik de Gears stans van Tim Hotlz gebruikt en een aantal mini gears.De foto is gemaakt toen mijn neef Michael 12 jaar was.hij had toen een kinderkookboek gekregen voor zijn verjaardag.En daar wilden hij iets uit maken om te trakteren en dat werden toen mini appelmuffins.Deze layout komt in zijn album die ik aan het maken ben voor hem.Dan heb ik hier nog een paar detailfoto's:


Inmiddels heb ik ook al weer een andere layout af,maar die kan ik nog niet laten zien omdat ik mee doe met een Secret Scrap Lift.Maar zodra ik hem kan plaatsen dan zal ik dat ook zeker doen.Ik ga nu weer heerlijk verder met scrappen,daar is het wel weer voor.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Nog een fijne zondag.

Groetjes Miriam

1 opmerking:

Hanneke zei

Wat een leuke layout!
Gaaf dat Michael meteen wilde koken nadat hij het kinderkookboek had gekregen! Lekker creatief!

Groetjes Hanneke