vrijdag 25 januari 2013

MailArtSwap 6 + 7

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost.

Op het forum van De Craftorij heb ik weer meegedaan met de MailArtSwap.De eerste is van de maand december 2012:
En dan nog een detailfoto:
En dit is de mailart van Januari 2013:
De kaart heb ik bewerkt met alcoholinkt,daarna heb ik de stempel afgedrukt met embossinginkt van ranger en daar heb ik wow-embossingpoeder overgedaan.De envelop heb ik zelf gemaakt van manilapapier en bewerkt met distress stains en daarna afgewerkt met diversen stempels.Hier nog een paar detailfoto's:

Ik ben weer lekker druk bezig met scrappen.Heb al een layout half af maar zodra ik hem helemaal af heb zal ik hem hier plaatsen.Voor een heel fijn weekend en bedankt voor het lezen en bezoeken van mijn blog.En laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: