donderdag 3 januari 2013

Countdown to 2013 dag 2

Op de een na laatste dag van 2012 heb ik weer mee kunnen doen met de Countdown to 2013(ben 3 dagen in de sporthal geweest ivm het kerst/nieuwjaarsvoetbal van de voetbalvereniging).De opdracht was een tutorial en die werdt gegeven door Joan.We mochten een kaart maken(zie foto hieronder).

Kaart gemaakt door Joan.
We hebben de volgende producten gebruikt:distress stains,embossingpoeder,heatgun,stempels en archivalinkt.Het was weer een leuke techniek om te doen.En dan is dit mijn resultaat:
Kaart gemaakt door Miriam
De foto is een beetje donker dit komt omdat ik s'avonds de foto heb gemaakt.In het echt zijn de kleuren veel mooier.Inmiddels ben ik nog druk bezig met andere projecte maar hier later meer over.Maar zodra ik weer wat af heb zal ik het hier plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog en laat gerust een berichtje achter.
 
Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: