zondag 16 december 2012

Kerstkaarten 2012

Ook dit jaar heb ik voor de minipupillen van UDI'19 een kerstkaartje gemaakt.Het waren er dit een paar minder dan vorig jaar maar het was weer leuk om te doen.Ik heb er dit jaar 27 kaartjes gemaakt die ze eventueel in de kerstboom kunnen hangen.
Het papier wat is gebruikt heb ik vorig jaar in een goodiebag gekregen tijdens het weekend van De ScrapHeap.
De kerstroos is van Marianne designe,het hertje van Tim Holtz,ronde stempeltje is van Magnolia en ik heb een stempeltje gebruikt van Nellie Snellen.De stempelafdrukjes heb ingekleurd met distress inkten van Ranger.Hier nog een paar detailfoto's:


Ik had vrijdagavond tijdens de voice of holland kerstkransjes ingepakt en die had ik bovenaan de kaarten vast geniet.Tijdens de laatste training van dit jaar in de zaal heb ik de kaartjes uitgedeeld.Bij sommige gingen al vrij snel de kerstkransjes van de kaart.Ik vond het weer leuk om te doen en heb nu weer een heel jaar om te bedenken wat ik volgend jaar met kerst zal maken.
 
Groetjes Miriam