zondag 4 november 2012

Life is a journey

Ben weer lekker druk bezig met het maken van layouts.Ik heb nog zoveel foto's en papier liggen dat ik voorlopig nog vooruit kan.Deze layout heb ik gemaakt na aanleiding van een schets die ik had gezien op het forum van ScrapPlezier waar ik volgend jaar gastdesinger mag zijn.Dit was de schets:
En dit is mijn uitwerking:
Ik heb gewerkt met designepapier van Kaisercraft weet alleen niet meer welke lijn dit is omdat het al weer een wat oudere lijn is.De foto's die ik heb gebruikt zijn natuurlijk weer van onze hond Tara.Deze zijn gemaakt in de begin periode dat ze bij ons was.Hier was op ondekkings tocht in de tuin.En dan sluit ik af met een detailfoto:
Dit was het weer voor even ik ga weer heerlijk verder met scrappen zodat de stapel foto's kleiner wordt en natuurlijk ook de stapel designepapier slinkt.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog en laat gerust een berichtje achter.Nog een fijne zondag.
 
Groetjes Miriam
 


1 opmerking:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke LO Miriam!! Vind dat papier nog steeds leuk!!
groetjes, Yvonne