donderdag 25 oktober 2012

Wedstrijd 33:PINK - De Craftorij

Het afgelopen weekend heb ik een layout gemaakt voor op het forum van De Craftorij.Elke maand wordt er een wedstrijd gehouden met een bepaald thema.Voor wedstrijd 33 is het thema PINK,je mag wel een of twee andere kleuren gebruiken maar je moet wel zoveel mogelijk PINK in verwerken.Ik vond het weer een leuke uitdaging en ben er heerlijk mee aan de slag gegaan.Dit is mijn uitwerking voor de wedstrijd:
De papierlijn die ik gebruikt heb is POSH van Teressa Collins.De grote letters bovenaan zijn gemaakt met de Tim Holtz alfabeth stans,daarna heb ik met dristress inkt de letters PINK gemaakt en toen heb ik er nog glossy acsent van ranger op gedaan.De kleine letters zijn ook van een stans van Tim Holtz maar deze heb ik wit gelaten.Verder heb ik nog plak pareltjes en bloemen gebruikt.
 

En natuurlijk heb ik weer een foto van onze hond Tara gebruikt.Zij is vorig jaar met ons op vakantie geweest en ja dan moet ik toch een aantal layouts maken van haar.Zij vind het nooit een probleem als ik foto's maak van haar,het liefst gaat ze er ook dan voor zitten of liggen.Dit was het nu weer voor even,ben inmiddels al weer druk bezig met het bedenken van een volgende layout.Dus zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog,ook vind ik het leuk om jullie berichtjes te lezen.Nog een fijne donderdag.
 
Groetjes Miram