maandag 10 september 2012

MaiArtSwap 2 - De Craftorij

Jeetje wat gaat de tijd toch snel zeg.Het is al weer bijna een maand geleden dat ik hier iets heb geplaatst.Maar ik heb het zo druk gehad dat het bij houden van mijn blog erbij inschoot.In Augustus heb ik weer meegedaan met de MailArtswap op het forum van De Craftorij.Ik heb weer heerlijk zitten kliederen om een leuke envelop te maken.En zie hier het resultaat:
Ook heb een leuk kaartje erbij gemaakt:


Ook heb ik een mooie MailArtSwap mogen ontvangen van Yvonne :
Inmiddels heb ik mezelf weer opgegeven voor de volgende MailArtSwap.Verder heb ik ook nog een taart gemaakt met een Micky Mouse erop.Zodra ik de foto`s heb zal ik de taart ook hier laten zien.Nog een fijne avond en bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam.

2 opmerkingen:

Anja zei

Leuke kaarten en enveloppen heb je gemaakt Miriam. Je hebt weer heerlijk zitten creabea'en, zie ik wel!!

Stampidoe@gmail.com zei

Heel mooi Miriam en gefeliciteerd met je gast designer schap voor 2013 bij scrapplezier.

groetjes yvon