donderdag 26 juli 2012

Wedstrijd 30 - De Craftorij: Somthing old,somthing new,somthing borrowed and somthing blue

Ik heb weer meegedaan met de wedstrijd op het forum van De Craftorij,we hadden nu wat langer de tijd vanwege de vakantie periode.De opdracht was als volgt:Maak een layout aan de hand van de volgende zin:Somthing old,Somthing New,Somthing Borrowed and Somthing Blue.Het was dus de bedoeling dat je een layout maakte aan de hand van een voorbeeld van 1 van de designe team leden(Borrowed).En dat je dus iets oud,nieuw en iets van blauw erop verwerkte.Zo gezegd zo gedaan ben ik gaan kijken op het forum maar ook op de blogs van het desinge team en kwam bij de volgende layout uit van Wini:http://www.scrappingwini.blogspot.nl/2011/09/on-rainy-sunday-morning.html .Dit was de schets die ik heb gebruikt(Borrowed):
En dit is mijn uitwerking geworden:
Ik heb op deze layout een trouwfoto van mijn grootouders gebruikt (Old),papier is van Simple Stories - Documented (New) en de bloemetjes waren eerst wit en deze heb ik bewerkt met Glimmermist Sapphire (Blue).En dan heb ik nog een bloem gemaakt van blauw kant met een blauwe kraal in het midden en organza erachter.Het was weer een leuke wedstrijd om aan mee te doen en ik heb gelijk een begin gemaakt voor mijn familie album die ik wil maken.Dit was het weer even voor nu,ik heb nog wel een layout af liggen maar die moet ik eerst plaatsen voor de schetsuitdaging van De Craftorijmaar zodra dat gedaan is zal ik hem hier ook plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Nog een fijne avond.

Groetjes Miriam

1 opmerking:

Unknown zei

Wauw Miriam, dat ziet er echt heel erg mooi uit!!

Groetjes, Priskilla