woensdag 18 juli 2012

Schetsuitdaging 49 - De Craftorij

Heb weer meegedaan met de schetsuitdaging op het forum van De Craftorij.Er werdt weer gebruik gemaakt van een schets van Page maps,dit is een site waar elke maand leuke schetsen worden geplaatst waar je gebruik van kunt maken voor je eigen layouts.Ik gebruik regelmatig een schets van Page maps maar geef er altijd mijn eigen draai aan.Dit is de schets die geplaatat was om te gebruiken voor deze uitdaging:
En dit is mijn uitwerking van de schets:
Ik heb weer een foto gebruikt van onze trip naar Legoland in Denemarken.Het kan ook niet anders want ik heb er nog zoveel van liggen en dit is wel leuk om ze op deze manier te verwerken.Zo krijg ik toch een apart album over Legoland.Het papier wat ik heb gebruikt is Konnichiwa van Basic Grey,de Cricut met de cartridge Pagode,wat roosjes en chinese muntjes.Hier nog een paar detailfoto's:


Dit was weer voor even maar ik ben nog druk bezig met een andere layout.Zodra ik mijn layout af hebben zal ik hem hier plaatsen.Voor nu bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam

1 opmerking:

Willemijn zei

Mooi Miriam! Leuk dat je het papier zo hebt gebruikt :)