vrijdag 6 juli 2012

Den Haag en Monster

Afgelopen maandag zijn wij(Mama,Michael en ik) een dagje naar Den Haag geweest.Michael was hier nog nooit geweest.Nadat we de auto aan de rand van de stad hadden geparkeerd zijn we met de tram de stad ingegaan.Eerst zijn we naar het binnenhof gegaan want dit wilden Michael heel graag.
                                                                    De ridderzaal:
Het bekende torentje van de minister president:

De hofvijfer:
                                                            Paleis Noordeinde:

                                                       En een aantal kunstwerken:


Nadat we Den Haag onveilig hadden gemaakt zijn we naar Voorburg gereden waar het herdenkingsmonument de naald staat.Op dit monument staat ook mijn opa op vermeld en dit wilden we toch aan Michael laten zien.


Hierna zijn we door gereden naar Zoetermeer waar mijn nicht Iris woont.Hier hebben we een nachtje gelogeerd.s'Avonds zijn we samen met Iris en haar gezin naar het strand bij Monster geweest.Het water was heerlijk om erdoor te lopen.




Dit was het weer even voor nu.Morgen gaan we naar Burgers Zoo in Arnhem naar de tros ledendag.Dus dat wordt zondag denk ik pas voordat ik hier weer wat plaats.Nog een fijn weekend en voor diegene die op vakantie gaan een hele fijne vakantie.

Groetjes Miriam

1 opmerking:

Petra zei

Wat een leuke foto's Miriam, ziet er gezellig uit. Kun je weer een leuk boekje van scrappen!! Veel plezier morgen...