zondag 6 mei 2012

Wedstrijd 28 - De Craftorij : Geen designpapier!

Op het forum van De Craftorij heb ik meegedaan met de wedstrijd.De opdracht voor deze wedstrijd is: Geen designepaier!Het was een leuke opdracht om aan te werken en om te doen.Dit is uiteindelijk mijn uitwerking geworden:
Op deze layout heb ik gewerkt met de volgende materialen:gesso,wit cardstock,glimmermist,distress inkt,kippengaas,templates mini bricks en chickenwire.De bloemen waren eerst wit en deze heb ik bewerkt met de volgende kleuren glimmer mist:Marmalade,Blach Cherry,Aquamarine,Meadow Green,Fall Breeze,Turquoise Blue.Verder heb ik nog een swirl tussen de bloemen geplaatst.Tot slot nog een paar detailfoto`s:
Ik ben inmiddels weer druk bezig met een ander project.Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Nog een fijne zondag. Groetjes Miriam

2 opmerkingen:

Hanneke zei

Leuk gedaan Miriam, zo maak je je eigen design papier!

Groetjes Hanneke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Goed gelukt Miriam!! Dankjewel voor je complimentje voor de nieuwe CmF! Ik heb hem nog niet gezien hihi..
Groetjes, Yvonne