woensdag 21 maart 2012

Challenge 3 -Fotolijstje

Ik heb weer mee gedaan met de challenge op het forum van De ScrapHeap .De opdracht voor de maand maart was: maak een leuk schilderijtje (fotolijstje)  met wat stempeltechnieken en stempels.Mama had dit project gevonden op de website van CraftStamper in een e-zine die je gratis kon downloaden.Het was weer een leuke maar ook een lastige challenge,maar het is me gelukt.Zie hier het eindresultaat:

En dan nog wat detailfoto's:

Ook mama heeft een nieuw lijstje gemaakt voor de challenge.Op de foto zie je het lijstje van mama en die van mij samen.
Voor nog meer foto's van het lijstje van mama verwijs ik jullie naar haar blog.Dit was het weer voor nu,maar zodra ik weer wat af heb dan zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes,
Miriam

Geen opmerkingen: