zaterdag 11 februari 2012

Challenge 2 - Cirkelalbum

Ik heb weer meegedaan met de challenge van  De ScrapHeap .De opdracht was deze keer maak een cirkelalbum.De foto`s die ik heb gebruikt zijn vorige week zondag gemaakt tijdens onze wandeling in het natuurgebied "de brobbelbies".Dit is uiteindelijk mijn cirkelalbum geworden:
En dan nog een paar detailfoto`s:
Ik ga gauw weer verder met scrappen.Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.En laat gerust een berichtje achter.

Groetjes,
Miriam

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Miriam,

Hij is super mooi geworden, vind hem echt heel gaaf!! Staat ie mooi op je bureau?

Groetjes, Priskilla

Angela zei

Wouwsiee.... wat gaaf en zo te zien was het ook een fijne wandeling.

Liefs, Angela

Scrapeyes zei

He meis, Hij is weer leuk geworden... Tot donderdag... XXX, Iris