woensdag 11 januari 2012

Mini album ScrapHeapWeekend (1)

Allereerst wil ik al mijn volgers een gelukkig en creatief 2012 wensen.Zoals iedereen heb ik ook een paar goede voornemens voor het komend jaar.Een van die voornemens is dat ik eerst de projecten die half klaar zijn af maak,eerder mag ik niet aan iets nieuws beginnen.Ik ben op dit moment dus druk bezig met het minialbum over het allereerste ScrapHeapWeekend van De ScrapHeap, waar ik samen met mijn moeder naar bent geweest.Dit weekend was in oktober 2010.Heb inmiddels weer een paar pagina's af.


En dan nog een paar detailfoto's:


Ik ben weer druk bezig met de rest van de pagina's.Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.

Groetjes,
Miriam

2 opmerkingen:

Anja zei

Wat een leuk album wordt dat Miriam. Mooie spreuken-titels heb je ook gebruikt!

Unknown zei

Hoi Miriam,

Heb je blog gevonden :D. Leuke dingen staan erop! Ik ben ook meteen volger geworden en van de blog van je moeder ook.

Groetjes, Priskilla