woensdag 5 oktober 2011

De ScrapHeap 5 jaar

De ScrapHeap bestaat 5 jaar,en als je jarig bent dan geef je een feestje.En dat feestje was afgelopen zondag 2 oktober.Tijdens deze dag werden er 2 workshops gegeven en er was een kraftmarkt.Hieronder een impressie van deze leuke en gezellige dag.




Beide workshops hebben mam en ik samen gedaan,het was echt super gezellig.De workshops werden gegeven door Birgit Koopsen .


De eerste workshop was een vogelhuisje,deze kan ik nog niet laten zien omdat ik nog een paar dingetjes moet afwerken.De 2e workshop was een layout,deze werd bewerkt met oa geso en glimmermist.Ook de bloemen hebben we bewerkt met glimmermist.Dit is wat ik heb gemaakt afgelopen zondag.


En dan nog een paar detailfoto`s.





Zodra ik het vogelhuisje af heb zal ik hem hier gelijk plaatsen.Bedankt voor het lezen en het bezoeken van blog.

Groetjes,
Miriam

Geen opmerkingen: