zondag 3 april 2011

a taste of winter

Gisteren zijn mama en ik lekker een dagje wezen scrappen in Zoetermeer.Daar heb ik gewerkt aan de challenge van het forum van  De ScrapHeap .Daar zijn we weer aan de volgende ronde begonnen,je moest deze keer een layout maken op een andere vorm dan het 30 x30 cm.Op de layout heb ik een foto gebruikt die ik afgelopen winter heb gemaakt hier in het park.Het papier is van Bo Bunny en de bloemen komen uit Engeland.deze heeft mijn nichtje voor mij meegebracht.Dit is uiteindelijk het eindresultaat geworden.
En dan nog een paar detailfoto`s.
Ik ga nu weer verder met scrappen.Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes,
Miriam.

1 opmerking:

Hanneke zei

A taste of winter? Het lijkt wel lente met die vlinders en bloemen!
Erg vrolijke layout!

Groetjes Hanneke