vrijdag 25 februari 2011

Chalenge

Heb voor de chalenge,die wordt gehouden op het forum van De ScrapHeap,weer een leuke layout gemaakt.Je mocht geen designepapier gebruiken,dus je moest zelf je achtergrond papier maken.Na lang denken ben ik op het volgende idee gekomen.

Ik heb voor deze layout een wit vel gebruikt.Deze heb ik eerst bewerkt met distress inkt en daarna bestempelt met de stempels van Tim Holtz.

Daarna heb ik een bloem van grungepaper gestanst en die ook bewerkt met distress inkt en een stempel van Tim Holtz.Daarna verder versiert met embelisments van Tim Holtz.Ik ben best wel tevreden over het eindresultaat.En dan heb ik nog een paar detailfoto`s.


Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.En voor nu een heel fijn weekend.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: