zondag 14 november 2010

Dierenrijk Europa te Nuenen

Ik had tijdens het ScrapHeapWeekend ook een mini albumpje gemaakt.Ik had hier ook foto`s in gebruikt van ons dagje uit naar dierenrijk europa te Nuenen. De voorkant:

En dan nog een paar pagina`s:




Dit was het weer even voor nu.Ik ben op dit moment heel erg druk bezig met m`n kerstkaarten.Maar zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Voor nu bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam.

2 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk geworden Miriam!
Groetjes, Yvonne

Marjolijn van Elsberg zei

Wat is je bummetje leuk geworden Miriam, ik dacht dat ik het al gezien had maar dat was niet zo.

Je kerstkaartjes worden ook heel erg mooi!

groetjes Marjolijn.