zondag 17 oktober 2010

Cute,loveable,spontaneous little dog

Ik heb afgelopen vrijdag nog een layout gemaakt over onze hond Tara.Na aanleinding van een schets heb ik de layout gemaakt.Deze schets is gemaakt door Ingeborg voor een wedstrijd op haar blog http://scrapbookingcompetitions.blogspot.com/ .Dit is uiteindelijk mijn uitwerking geworden:



En dan nog een paar detailfoto`s:





Ik ga nu weer verder met scrappen,heb nog een berg foto`s weg te werken.Maar zodra ik weer wat af heb zal ik het hoer zo snel mogelijk plaatsen.Voor nu bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes Miriam.

2 opmerkingen:

Hanneke zei

Ziet er leuk uit Miriam.
Je hebt mooie kleurencombinaties gebruikt!

Fijne zondag!
Groetjes Hanneke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Goed gelukt Miriam!!
Mooie kleurtjes!
Groetjes, Yvonne