dinsdag 7 september 2010

Opkikkertje

Ik heb voor een kennisje van mij een opkikker kaartje gemaakt.Ik hoop dat het haar een beetje opvrolijkt omdat ze voor de derde keer in een maand tijd in het ziekenhuis ligt.Vandaar ook het opkikker kaartje.Hij gaat vandaag op de post zodat ze hem morgen heeft.



Ik heb op deze kaart gewerkt met de magic dots bloemen van Nellie Snellen.Het gaat me steeds beter af om met de magic dots te werken.Ze vliegen nog af en toe eruit maar aldoende leert men denk ik dan maar.



En dan nog een paar andere detailfoto`s:




Zo dat was het weer even voor nu.Het regent dus ik ga lekker zitten scrappen,daar is het weer voor.Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het lezen van mijn blog en laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: