donderdag 2 september 2010

JO2010 week 9

En weer heb ik een week af voor mijn jaaroverzicht.Ik ben al een eind op weg om alles in te halen wat ik nog achter lig.Het thema voor week 9 was "werk,vrijwillergerswerk,activiteit".Ik heb voor deze week voor een activiteit gekozen.Over mijn werk doe ik in een andere week.Ik had deze week 2 workshops van Lance Anderson en ja dan moet ik die toch scrappen in mijn jaaroverzicht.Dit is mijn uitwerking van week 9:



Dit is de tekst die ik heb geschreven:



En dan nog een paar detailfoto`s:




Zo dat was het weer voor nu.Ik ga gauw verder met de andere weken die liggen te wachten.Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier gelijk plaatsen.Voor nu bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Laat gerust een berichtje achter.Nog een hele fijne dag vandaag.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: