donderdag 9 september 2010

JO2010 week 26

Week 26 is inmiddels ook af,ik had zoveel inspiratie gister dat ik twee weken voor het JO2010 heb gemaakt.In een eerder berichtje had ik week 30 geplaatst en hier zal ik week 26 laten zien.Het thema voor week 26 was "Vakantiebesteming 2010".Maar omdat week 26 ook mijn laaste werkweek bij Taste Original Foodconcepts (TOF) in Boekel was,heb ik over die week gescrapt.En is het thema van week 26 doorgeschoven naar week 30.Dit is mijn uitwerking geworden van week 26:



Dit is de tekst die ik erbij heb geschreven:



En dan nog een paar detailfoto`s:




Zo dat was het weer even voor nu.Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier gelijk plaatsen.Ga nu weer verder met de rest van de weken van mijn jaaroverzicht.Ik moet er best nog wel veel vandaar dat ik ermee verder ga zodat ik dadelijk helemaal bij ben.Voor nu bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is inderdaad emotioneel om na zoveel jaren afscheid te moeten nemen ik heb het zelf ook ervaren zoals je weet. Groetjes Gerry