maandag 21 juni 2010

Vikingcentre in Ribe

Zoals jullie in mijn vorige berichtjes konden zien ben ik het afgelopen weekend zeer produktief geweest.De volgende layout is ook af.De tegerhanger ben ik nog mee bezig mar laat deze toch maar alvast zien.We zijn tijdens onze vakantie vorig jaar bij een Vikingcentre in Ribe geweest.Dit is een openluchtmuseum waar je terug gaat naar de tijd van de vikingen.En dit is dus mijn uitwrking van een dagje Vikingcentre.



Ik heb op deze layout met een bloemenstans en swirlstans van Tim Holtz gewerkt.Zie de detailfoto`s.





Zodra de tegerhanger van deze af is dan zal ik hem hier plaatsen.Bedankt voor het lezen van mijn blog.Nog een fijne avond.

Groetjes Miriam.

2 opmerkingen:

Carla Sprangers zei

Hoi Miriam,

Ik kom er achter dat ik geen telefoonnummer of emailadres van jullie heb... Daarom probeer ik het zo in de hoop dat jullie dit lezen :)
De workshop van as zaterdag gaat door omstandigheden niet door en wordt verzet. Waarschijnlijk na de vakantie, maar dat hoor je nog.

Groetjes Carla

Hanneke zei

Leuke stoere layout met lekker veel foto's!