zaterdag 2 januari 2010

Circle journal.

Ik doe met twee circle journals mee.Een bij de scrapheap en de ander op het scrap circle journal.Voor de tweede circle journal heb ik als thema " Je leukste vakantie ".En zoals altijd kan ik weer eens niet kiezen welk land dat moet zijn.Wordt het Marokko of Mexico of wordt het toch Egypte.En zo kan ik dan wel door gaan.Ik heb uiteindelijk gekozen voor Egypte en Israel.In Egypte ben ik twee keer geweest en in Israel ben ik 1 dagje geweest.Dit is wat ik er van gemaakt heb.






En dan nog een paar sneakjes.





Zo dat was het weer eventjes voor nu.Zodra ik weer wat af heb dan plaats ik het hier weer op mijn blog.Bedankt voor het lezen van mijn blog en laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam.

1 opmerking:

Anoniem zei

Interesting post you got here. It would be great to read a bit more concerning that matter. Thanks for posting this information.