zondag 8 februari 2009

Uitdaging en een uil.

Gisteren was ik bij mijn nicht Iris in Zoetermeer.Hier hebben we heerlijk een dagje zitten scrappen.Ook zijn we nog naar buiten geweest met de uil die zij heeft.Op het forum van "Special Memories" staat een uitdaging voor de maand februari,dus heb ik gister aan mijn layout gewerkt voor deze uitdaging.Ik zal alvast een paar sneakjes laten zien en ook een foto van mij met Sky de uil.





Op de bovenste foto zie je mijn moeder met Sky en de onderste foto ben ik.




En dan nog een foto van Sky alleen.


3 opmerkingen:

Hanneke zei

Mooie uil! Kun je weer aan de gang met je paper piercings! Uilen zijn helemaal hot in scrapland!

Iris zei

Mooie fotos met de uil. Idd leuk om te scrappen nu met al die uiltjes in de scrapmaterialen!

Enne je sneaks zien er veelbelovend uit!

@nnie zei

Wat een super leuke foto's Miriam.
Waar hebben jullie deze uil gezien??
Ik hoor het donderdag wel.