zondag 18 januari 2009

Circle journal.

Op het forum van "De Scrapheap" doe ik mee met een circle journal.Ik heb zelf het thema "Mijn woonplaats".Zodra ik mijn eigen layouts af heb zal ik de foto`s hier plaatsen.Wel kan ik een paar sneaks laten zien van mijn eerste layouts die ik heb gemaakt en inmiddels verstuurd zijn.Zodra diegene voor wie ze zijn ze heeft ontvangen zal ik hier de voledige layouts laten zien.






Ook heb ik inmiddels de eerste layouts ontvangen met mijn thema.Deze layouts zijn van Martine.




Zodra ik weer wat af heb zal ik het weer hier laten zien.Bedankt voor het kijken op mijn blog en laat gerust een berichtje achter.Nog een fijne avond en tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Miriam.

1 opmerking:

@nnie zei

Super Miriam, ben benieuwd naar het geheel.
gr. Annie